Thursday, October 8, 2015

Five Years!

Hi there!



Koliko sam ovih dana u 'izneredu', govori i činjenica da je jučer moj mali online kutak navršio punih 5 godine, a da to nisam ni primjetila.
Pet godina bloganja je zbilja puno, no meni su proletjele. Neću Vas zamarati statistikom, ali moram još jednom zahvaliti svakoj od Vas, na nesebičnoj podršci i pozitivi koju dijelite sa mnom. Bez Vas, drage moje čitateljice, ovaj blog ne bi imao smisla, bilo bi to istovjetno pričanju sa samim sobom. Od srca Vam hvala... nadam se da ćete se i dalje družiti sa mnom. 
Kao što rekoh, datum me našao nepripremljenu, ali rado ću za neku od Vas izdvojiti par lakova iz svoje kolekcije.

I almost forgot that yesterday was the day that my little online corner turned five. And five years of blogging is really a lot, but to me time just flew.
I'd like to take this opportunity to thank to you all, for support and positive attitude that you share with me. Without you, this blog wouldn't have any sense, it would be like talking to myself. So thank you... hope you'll stay with me in the future too.
As I said, the date catch me unprepared, but I still have something for one of you.



Ako ih želite vidjeti u svojoj kolekciji, sve što trebate je unijeti u obrazac svoje ime i prezime. Na desnoj strani bloga imate ikone društvenih mreža na kojima možete popratiti i podržati ono što radim, no ovo darivanje nije uvjetovano istim. Darivanje će biti otvoreno 7 dana, i nakon objave sačekat ću 48 sati da mi se pobjednica javi, ukoliko se ne javi, tražit ćemo drugu. Darivanje važi za čitav svijet. Lakovi su novi, nekorišteni, samo su pojedinačni zatvarači oštećeni jer su se našli u pošiljci s razbijenom bočicom laka.
Sretno!

If you want to see these in your collection, all you have to do is leave your name down below. On the right side of the blog, you have icons of social media where you can found me, such a gesture will be appreciated, but it's not a condition for participating in this giveaway. The giveaway will be open for a week, and the winner will have 48 hours to contact me. If s/he doesn't do so, we'll found another. The giveaway is open internationally. All the polishes are new, unused, but some of caps showing signs of use, because they were in a bag with a broken polish bottle.
Good luck!


a Rafflecopter giveaway

Thanks for stopping by, Žana
 

61 comments:

  1. Čestitke draga! Pet godina! Woww, kao da je bilo jučer kada sam primjetila tvoju profilnu na kreativnim blogovima a klik na sliku me doveo do tebe. Hvala što svojim manikurama uljepšavaš naš blogerski svijet :* :* ♥

    ReplyDelete
  2. Čestitam na pet godina bloganja! Stvarno imaš izvrstan blog i sviđa mi se tvoja kreativnost! Samo tako nastavi!

    ReplyDelete
  3. Ooooo pa to treba zaliti :) :D
    Sretan ti blogorođendan draga moja <3
    I želim ti još puno kreativnih godina u ovom našem blogo svijetu :*

    ReplyDelete
  4. Sve najbolje!! Želim ti puno inspiracije, lijepih lakića i zdravih noktića!! :** I svaka čast na svim ovim godinama. Nadam se da si se nečim počastila i pošteno proslavila, barem dns, ako ne jučer, a ja odo igrat za ove p2 ljepote. :D

    ReplyDelete
  5. Draga Nail crazy, čestitam od srca! 5 god bloganja je zbilja puno, budi ponosna!
    Vrlo rijetko komentiram, ali uvijek svratim pogledati što ima novo na tvojim noktićima :)
    Samo tako nastavi!

    ReplyDelete
  6. Congratulations on the 5 year milestone - wohoo :D

    ReplyDelete
  7. Ajme...zar već?!!! E pa želim ti sretan jubilarni blogorođendan, i da nam još puno puno pišeš i mažeš šarenim kistićima!!!

    ReplyDelete
  8. Congratulations, dear Zana! I wish you many-many more blogging years!!! :*

    ReplyDelete
  9. Čestitam ti blogorođendan! :D Koliko sam samo slikica pokupila za svoj "Budem to napravila" folder. ;) Želim ti još puno inspiracije za nove male umjetnosti.

    ReplyDelete
  10. Čestitke za peti rojstni dan! Na vsaj še toliko uspešnih let blogganja!!!!

    ReplyDelete
  11. Draga Žano sretan ti peti blogorođendan. Nek ti i dalje blog bude uspješan kao i do sada, i veselim se budućim postovima. Puseee

    ReplyDelete
  12. Čestitam na uspešnom višegodišnjem blogovanju, drago mi je što u blogosferi imamo nekog ovoliko talentovanog. Želim ti mnogo još uspešnijih godina. :)

    ReplyDelete
  13. moje bas iskrene cestitke ! veliki uspeh zaista ! svaka ti cast !

    ReplyDelete
  14. Sretan blogorođendan i da nam pises jos pet puta toliko! <3

    ReplyDelete
  15. 5 years that's a lot of time! I wish I made it :D

    ReplyDelete
  16. Srećan blogorođendan i neka ih bude još mnogo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Vedrana... samo još jedan bi bio veliki uspjeh :D

      Delete
  17. Sretan blogorođendan :D Pet godina je jedno lijepo razdoblje i nadam se da će ih biti još puno :*

    ReplyDelete
  18. Congratulatiuons to 5th years of sucess and wonderful jounery and here for more to come CHEERS!!!! :D

    ReplyDelete
  19. Sretan blogorođendan i da nas uveseljavaš svojim postovima još dugo, dugooooo :)

    ReplyDelete
  20. Happy 5 years anniversary!!! And many more creative years to come!! :)

    ReplyDelete
  21. Srecan rodjendan tvom blogu i zelim mu jos mnogo, mnogo godina zivota :-) Hvala tebi sto nas sve uveseljavas novim, zanimljivim i lepim stvarima koje objavljujes, kao i lepim tekstovima kojima sve to propracas :-)

    ReplyDelete
  22. Čestitke za 5.-ti blogorođendan! Nadam se da će ih biti još mnogo:)

    ReplyDelete
  23. Dragaaa kraljice, 5 godina, ja to nemogu virovat *_* Ja feštan cili dan povodon naši blogova :D :D
    Šaljen ti internetske čestitke, hugz & kisses i da budeš tu još dugo dugo dugo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajde neka bar netko fešta ;)
      fala ti Mila draga :*

      Delete
  24. cestitke na petici :D bome su proletile i nek ih bude jos puno puno :)

    ReplyDelete
  25. wow, 5! svaka čast, i đelim ti još mnogo mnogo

    ReplyDelete
  26. Čestitam!!! Ijako malo u zakašnjenju :P

    ReplyDelete
  27. Replies
    1. it's never to late for good wishes, thanks Simona :D

      Delete
  28. Ja kasnim, ali za lijepe zelje nikad nije kasno, zar ne? Stvarno lijepa i impresivna brojka, zelim ti ih jos puno :) <3

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...