Friday, June 12, 2015

The Manicure

Hi there!






Priznajem, ova manikura baš i neće biti po ukusu širokih narodnih masa, ali meni je prekrasna. Nemam bogznašta reći o njoj, crni lak je bilo posljednje šetanje Chanel 'black satin'a, osim bijelog akcenta, za koji je poslužio, i ovaj po posljednji put - S-he 115. 
Dizajn je prenesen s pločice BP-57, u koju sam se zaljubila na prvi pogled, te je brže-bolje nabavila.

I know that this kind of manicure is not everybody's favored, but I love it. There's nothing much to say about it, I used Chanel 'black satin' and S-he 115, both of them for the last time. 
The design is from stamping image plate BP-57, in which I fell in love at first sight and hurried to buy it.


Moram biti iskrena pa reći da me prenošenje dizajna pošteno umorilo, a da na kraju uopće nisam skužila u čemu je problem... probala sam s različitim lakovima, pečatima, strugalicama... i rezultat je svejedno ostajao daleko od savršenog. Na kraju sam to namjerno odlučila zanemariti i dopustiti sebi  uživanje u manikuri onakvoj kakva je. Nakon pečatiranja, manikuru sam još i matirala essence satin matt nadlakom.
Ukoliko Vas zanima pločica je s Born Pretty Storea, a možete je nabaviti tu. Probajte se sjetiti pa iskoristite i moj kod X10X31 s kojim dobijete 10% popusta.
Biste li nosile ovakvu manikuru?

Honestly, there were some problems with transferring the designs, and I still don't know what exactly is the problem. I think that the plate is not engraved enough. But, I deliberately ignored that and let myself enjoyed the manicure.  After stamping, I decided to finish it with essence satin matt topcoat.
If you by any chance do love the plate, it's bought on Born Pretty Store, and you can get it here. Try to remember that with the code X10X31 you have an extra 10% off.
Would you wear this manicure?

Thanks for stopping by, Žana
 

36 comments:

  1. prljava metalika kaznit će te bog! :D

    ReplyDelete
  2. Brutalan manikir, baš mračno izgleda, i mnogo mi se sviđa, al' baš mnogo. :D

    ReplyDelete
  3. Ofc da bi ju nosila, još ovak matirana, prehebeno izgleda :D
    Btw ni meni danas pečatiranje nejde od ruke, mora da je u zraku nekaj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. može biti da je neka viroza u điru ;)
      valjda drugi put budemo bolje sreće :D

      Delete
  4. Nosila bih svakako :)) Predobro izgleda, a još više baš zato što je mat. Super :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      izgleda da nas mnoge pere mat u zadnje vrijeme ;)

      Delete
  5. Da li se to spremaš za naš punk festivala na Adi? :D
    Meni se manikir mnogo sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma došla bih da ne mrzim vrućine ovako :P
      hvala Vedrana :D

      Delete
  6. Meni se najvise dopada Chanel "Black Satin", njega bih nosila vrlo rado... :-)
    Sto se tice manikira, boje mi se dopadaju, ali uopstenije moj stil... Svakako, svako ima svoj ukus, a na kraju krajeva manikir je super ispao, bez obzira na to da li bih ga ja ili siroke narodne mase nosili... :-) Najvise mi se dopada kaziprst na noktu desne ruke (ili srednji prst na noktu leve ruke).. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni su ta dva s bijelom podlogom najbolja, premda mi je i oko ludo, a i anarchy na zidu... ova me faca totalno podsjetila na film 'vrana', si gledala to?

      Delete
  7. provokativno nema sta..nemam ovu plocicu , ali ono oko me fascinira..i davno jos si radila oci ove ,, pa ko voli nek nosi ! ja volim da provociram :)
    lep pozdrav draga na ovu paklenu vrucinu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, hvala ti :D
      valjda ćemo dogurati do kraja ljeta ;)

      Delete
  8. Uuuu, moćno, moćno :) najviše mi se sviđa skull i sama bi ga furala na noktima. :D

    ReplyDelete
  9. What a cool mani. I like it :-D

    ReplyDelete
  10. Awesome, I like! :D

    ReplyDelete
  11. I love it! Perfect for Halloween :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. right, it has that scary look ;)
      thanks Jacquie :D

      Delete
  12. Super manikura! Malo dark i creepy ali sviđa mi se!! :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...