Monday, June 22, 2015

Look by Bipa Glitter Dark Grey

Hi there!





Look by Bipa 'glitter dark grey', jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat

Većini je u ovom postu, osim lubanje, primjetila i lak. Lak je dio Look by Bipa-ine linije 'coloured sand nail polish'.
Ovaj malac je spremljen u okrugloj bočici sa 7 ml. Četkica je klasična, nešto uža i ravno rezana što meni nimalo ne smeta. Pigmentacija je odlična, na noktima imam tek jedan sloj, doduše obilatiji, no svejedno je to tek jedan nanos. Vrijeme sušenja je, kao i kod većine hrapavaca, super. Trajnost bi mu produžio nadlak, ali onda bi ubio teksturu, a ja radije glasam za teksturu. Sunce, odnosno nedostatak istog je krivac što ga ne vidite u punom sjaju.

Beside the skull, most of you in this post noticed the polish too. 'Glitter dark grey' is a part of Look by Bipa collection 'coloured sand nail polish'. It comes in a rounded bottle of 7 ml with classic brush, which I don't mind at all. The pigmentation is great, I have just one coat on my nails. Drying time is great too. It would last longer with topcoat, but I rather choose texture.


Na gornjoj fotki vidite da mu je essence 'here's my number' jako sličan, ali ovaj je lak barem duplo pigmentiraniji od essenceovog.

As you can see on upper photo, essence 'here's my number' looks pretty similar, but Look by Bipa 'glitter dark grey' is so much more pigmented. 


Gricko je sve to nadgledao, narafski, imamo i mi kontrolu kvalitete.

Gricko sends you his kisses, after hard job of approving this post.

Thanks for stopping by, Žana

36 comments:

  1. Da, essence i look su skoro identični :) jako su lijepi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaa, jako liče ali je bipin ipak bolje pigmentiran pa time i bolji izbor :D

      Delete
  2. Moćno izgleda. :D Mene podseća na Essence Headphones on samo što je on dosta prozračniji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. njega nemam pa ih nisam mogla usporediti, ali u ovom slučaju je bipa bolji izbor :D

      Delete
  3. Oh, this nai8l polish was under the skull ;). Looks gorgeous!

    ReplyDelete
  4. ja sam i zaboravila na hrapavce od bipe, dobro si me podsjetila. lak je nice, volim sivce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je ovaj fantastičan, oduševljena sam njime :D

      Delete
  5. Give Gricko a big cuddle from me :-D <3

    Lovely texture, I really like it :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Ananka, i let gricko know that it was your doing ;)

      Delete
  6. sta kaze Gricko ? ako mu se ne dopada ima kome se dopada :))) kad sam na listi blogova na profilu videla ovo , znala sam ko je postovao! super je Zana , lep pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno Bubice :D
      ma sviđa se čak i gricku, taj dan mi se nešto osobito motao oko nogu ;)

      Delete
  7. Ništa bez kontrole kvaliteta. :D
    Lakić mi se, očekivano, veoma dopada. Dosta liči na p2 Classy, samo je ovaj manje mat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ništa bez kontrole ;)
      ajmeee, sasvim sam zaboravila na classy, pa ja sam živa sramota od lakoholičarke :/

      Delete
  8. Kako ja nikad nisam vidjela da Bipa ima svoje lakove? Note to self, što prije to ispraviti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, bipa ima čak dva vlastita branda - look by bipa i b.pretty :D

      Delete
  9. Send lots of kisses back to Gricko, he really has such a hard job, just look at him so tired he looks ;)
    These 3 polishes are very similar in finish - I like the glitter in all of them :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. poor gricko ;)
      i'm still not sure if i prefer matte or glittery textured polishes :D

      Delete
  10. Kiss Gricko back from me :D
    Nice sandy, I see you've been more into darker nail polish mood lately ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gricko sand his regards :D
      i'm usually in darker polish mood but gotta keep diversity cause of my readers ;)

      Delete
  11. Gricko je dobro odradio posao, naravno da ovaj lak prolazi sve kontrole! :-) I ja volim hrapavce, posebno tamnije :-)

    ReplyDelete
  12. your nails look great! Love this manicure ;)

    ReplyDelete
  13. I sure wanna cuddle Gricko . Give him a big hug for me ;D
    I love all the greys but Look by Bipa stood out more (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. gricko said thanks for cuddle :D
      indeed, that bipa's sandy is really great pigmented :D

      Delete
  14. Ja imam ovaj lak od essenca, dosta su slični. :)

    p.s. Gricko je presladak! <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesu, samo je meni bipa pigmentiranija :D
      neću gricku ništa reći, već je dovoljno uobražen ;)

      Delete
  15. Gricko se uspavao. Nadam se da fotosešn nije predugo trajao :D
    Jako mi je simpatičan ovaj lakić, moram priznati. Ali uvijek bih radije imala Gricka na rukama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma to gricko šalje puse, nije se uspavao nego miga s oba oka istovremeno ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...