Thursday, May 14, 2015

essence Cinderella

Hi there!

Na mojoj fb stranici mogli ste vidjeti kako me hrvatski essence team ugodno iznenadio s par stvarčica iz aktualne essence Cinderella kolekcije koju su izbacili u suradnji s Disneyjem.
Požurila sam ih isprobati i podijeliti s Vama prve dojmove.

On my fb page, you could see how essence Croatia surprised me with few items from essence Cinderella collection, which was released in association with the Disney company. 
Here are my first impressions.  

Bez favoriziranja, krećem abecednim redom, s rumenilom.

Let's start with the blush.



essence Cinderella rumenilo 'so this is love'* stiže u kartonskoj ambalažici, meni se čini pristojne kvalitete. Na samoj ambalaži nalazi se tek naziv kolekcije i tip proizvoda, nema ni naznake gramaže ili sastojaka. Ukoliko Vas baš interesiraju, morat ćete posjetiti službenu essence stranicu. Moram priznati da mi rumenilo više miriše na novu knjigu nego na kozmetički proizvod, no kako sam sama knjiški moljac to mi nimalo ne smeta. Kad rumenilo dođe na obraz, taj miris se ne osjeti. Na dodir je fino, ugodno, pristojno je pigmentirano i lako se blenda. Na posljednjoj fotki gore vidite razmaz prstom i proizvod nanesen kistom pa lagano izblendan. Boja je baš ružićasta, s trunkom shimmera kojeg na licu nisam primjetila.
essence Cinderella blush 'so this is love'* is packaged in a sweet  cardboard box, which seems like decent quality. If you need to know about weight or ingredients, you'll have to visit official essence page. The blush has a strange scent, smells kinda like book cover. Once the blush is on face, the smell is gone. It's pretty soft and gentle under fingers, it applies and blends without any problems. On the last upper photo you see it smudged with finger and blended with a brush. The color is quite rosy, with touch of shimmer which is not visible on the face. 



Priznajte, highlighter Vas je sve osvojio. Tko može odoljeti ovom otisku ružica!? essence Cinderella highlighter 'the glass slipper'*  je izuzetno mekan na dodir, fino puderast, lako se nanosi i blenda. Na posljednjoj gornjoj fotki je razmaz prstom i proizvod nanesen kistom pa izblendan. Možete vidjeti kako ostavlja fin, decentan sjaj. Meni je opet miris malo čudan, nemam istreniran nos pa mi se čini da osjećam nekakvo biljno ulje... Kao i kod rumenila, miris se na licu ne osjeća. Sastav možete provjeriti ovdje.
Što se tiče trajnosti, kako highlightera, tako i rumenila, na licu ih imam od popodneva i još su vidljivi.

I was completely mesmerized with the look of essence Cinderella highlighter 'the glass slipper'*. Who would resist to these sweet roses imprint!? The highlighter is soft and gentle under fingers, it applies and blends quite easy. On upper photo you could see it smudged with finger and blended. It leaves gentle, decent glow. The scent is a bit odd too, I would say that reminds me of some herbal oil... once on your face, the smell is gone. The ingredients are visible here
I was wearing it for half of day, and both the blush and the highlighter survived.



essence Cinderella sjajilo za usne 'so this is love'*  je  intezivne ružićaste boje, sa sitnim šljokicama koje su više vidljive u hladu nego na suncu. Sjajilo kao sjajilo,  neće  preživjeti  ni  manji  obrok,  ali  je pristojno obojano. Ima fin voćni miris (maline!?), no  jestivo ipak nije.

essence Cinderella lipgloss 'so this is love'* is an intense rosy color, with glitter in it. It's lipgloss, so it won't survive any meal, but it offers decent pigmentation. It smells nice, fruity (raspberry!?), but it's not eatable at all. 



Evo i naljepnica za nokte essence Cinderella 'the stroke of midnight'*. Sigurna sam da sve znamo priču o Pepeljuzi i što se desi kad otkuća ponoć. 
No, da Vam pokažem manikuru koju sam složila s naljepnicama i topperom 'the glass slipper' iz ove kolekcije.
I also got essence Cinderella nail sticker 'the stroke of midnight'*.
Here's the manicure with these stickers and the topper from the same collection.





Naljepnice su vrlo tanke i zbilja ne znam kako to da na fotkama izgledaju tako trodimenizionalne, no sve znamo koliko su ove fotke povećane. S ostatkom manikur izdržale su nešto švrljanja po kući, pranje posuđa (bez rukavica) i druženje s tastaturom. 
essence Cinderella glitter topper 'the glass slipper'* je na kraju ispao ugodno iznenađenje. Pun je ljubičastog shimmera i srebrnog okruglog glittera u dvije veličine. U manikuri sam ga nanijela preko crne baze i iznenadila se kako je dobro pokrivan, ovo je tek jedan sloj. Mislim da bi s dva sloja sasvim pokrio nokat i da ga ljubiteljice glittera slobodno mogu nositi kao samostalan lak. Kako svaka Pepeljuga treba imati svog princa šarmera, nisam mogla odoljeti da u manikuri ne upotrijebim novi essence the gel nail polish 'prince charming'
Na donjoj su fotki lakovi koji su, skupa s naljepnicama, imali čast pomoći mi u kreiranju ove manikure.

The stickers are pretty tiny, but on macro photos everything looks excessive.
essence Cinderella glitter topper 'the glass slipper'* turned out to be a pleasant surprise. It's full of purple shimmer and silver glitter in two sizes. I applied it over black, just one coat, and the black is hardly visible. I think you could easily wear it on its own, with just two coat. Every Cinderella needs her prince charming, so I just had to throw in essence the gel nail polish 'prince charming' in this manicure.
Down below, you can see all the polishes that I used in this manicure.


essence Cinderella kolekcija će do kraja mjeseca biti dostupna u Kozmo drogerijama. Jeste već stigle probati nešto iz nje?
essence Cinderella collection is available in Croatian Kozmo stores till the end of this month. Have you tried anything from it?

Thanks for stopping by, Žana 

*PR samples

38 comments:

  1. Nice surprise :-D

    Cute stickers and the polish looks wonderful :-)

    ReplyDelete
  2. cure su poludile za ovim rumenilom, kažu da je dobro, pa eto, uživaj...navodno je razgrabljeno hehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sviđa mi se bojica, a i pakiranje je defitinitivno plus... nadam se da ćeš ipak uspjeti doći do svog primjerka :D

      Delete
  3. The topper and the highlighter - lovely! Weird smells? Uhm... at least the book cover may remind me of a Cinderella book ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haven't heard from the other girls this about smell, maybe it's just my nose ;)
      right, the blush cover looks like cinderella book :D

      Delete
  4. Zanimljivo deluje kolekcija, zavisi ko šta voli. Meni je jedino toper privlačan, možda ga uzmem. :)

    ReplyDelete
  5. Nisam ništa isprobala iz ove kolekcije, ali sve izgleda predivno, highlighter pogotovo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, može poslužiti i kao zgodan ukras :D

      Delete
  6. kupljen plavi lak ♥ ostatak kolekcije čim prije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ćeš nam ga pokazati dok je kolekcija još aktuelna :D

      Delete
  7. Meni je rumenilo najinteresantnije iz cele kolekcije. :) Lak super izgleda preko crnog. Dolazi do izrazaja duohrom efekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rumenilo je skroz uredan proizvod, a topper me baš ugodno iznenadio, i meni se sviđa kako izgleda preko crne :D

      Delete
  8. super izgleda ovaj sa šljokicama :)
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com/2015/05/free-spirit.html

    ReplyDelete
  9. Rumenilo i hajlajter mi se čine jako zanimljivi. :)

    ReplyDelete
  10. jedino sam rumenilo ubola jer mi je bilo krasno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. neka si, nadam se da ćeš uživati u njemu :D

      Delete
  11. I love Disney - what a fun collection!

    ReplyDelete
  12. Prince Charming je sarmantan a nalepnice su preslatke :-) A svidja mi se i The Glass Slipper :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakav bi bio princ da nije šarmantan ;)
      zgodne papučice, jel'da :D

      Delete
  13. Kao ljubitelj šljokica moj favorit je glitter topper! :D
    I highlighter mi se sviđa!!!

    ReplyDelete
  14. Meni je ova kolekcija tako divna, posebno highlighter :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. highlighter djeluje najbajkovitije, slažem se :D

      Delete
  15. Fun Stickers :D always loved the disney princess ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, i was more type for the puss in the boots ;)
      but now i'm sucker for this kind of products :D

      Delete
  16. glitter topper mi se mnogo sviđa :)

    ReplyDelete
  17. Rumenilice je divno, sve ostalo je mehh :) Ili sam samo ja lose volje :)

    ReplyDelete
  18. Rumenilo mi je prekrasno ali imam ih već previše tako da ga nisam kupila, no još uvijek se lomim oko highlightera...
    Naljepnice su vodene ili???

    ReplyDelete
    Replies
    1. highlighter je premeden, naljepnice nisu vodene, ali moram priznati da su izdržale dulje od laka, jedva sam ih skinula s nokta :D

      Delete
  19. Cute mani! Love the topper! :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...