Tuesday, April 29, 2014

Spell bound!

Hi there!

Among new essence stuff, new nail art magnet 'funky check' was the first one that got my attention, so I took him with me, to show him where I live winking

Među novim essence stvarčicama, novi nail art magnet 'funky check' mi je prvi privukao pažnju, pa sam ga povela sa sobom da mu pokažem gdje živim winking.



Cool pattern, right!? This means that the time to try one of my untried magnetics polishes. My choice was essence 'spell bound!' that I got from my hubby batting eyelashes.

Super uzorak, zar ne!? Znači da je vrijeme i da izvučem koji od neisprobanih magnetics lakova. Izbor je pao na essence 'spell bound!' kojeg sam dobila od supružnika batting eyelashes.



Yeah, yeah, you probably think 'what a...'. That was my reaction too. The magnet manage to provoke some poorly reaction only in the middle of my nails. Maybe I'll have more luck with my other hand.

Da znam, znam, vjerojatno mislite 'koji je ovo...'. Upravo takva je bila i moja reakcija. Magnet je isprovocirao tek slabu reakciju na sredini mojih noktiju. Možda na drugoj ruci budem imala više sreće.



Indeed, the nails on this hand seems more flat so the magnet reacted better. But I'm really, really disappointed and I'm wondering, is it a magnet, a polish... or am I doing something wrong!? So I dig up my old magnets that I bought on almighty ebay few years ago. 

Zbilja, nokti na ovoj ruci izgleda da su nešto ravniji pa je i magnet reagirao bolje. No zbilja, zbilja sam razočarana i pitam se u čemu je problem - magnetu, laku... ili ja radim nešto naopako!? Pa mi je palo na pamet iskopati stare magnete koje sam pred par godina kupila na svemogućem ebay-u. 



This looks much better, isn't it big grin. The misery on my thumb is essence magnet sad.

Ovo već izgleda bolje, zar ne big grin. Bijeda od uzorka na palcu je nastala uz essence magnet sad.



These photos are taken outside. I don't know about you, but I love how this looks, love that deep blue color that emerge on surface after the magnet did its job. Now you see - it's not me, it's not the polish, so - it's the essence magnet!

Ove su fotke nastale vani. Ne znam za Vas, ali meni se sviđa kako sad izgleda, krasna mi je ta modra koja izroni na površinu nakon što magnet odradi svoje. Sad je jasno - nisam ja problem, nije ni lak, znači da je problem u essence magnetu.



Although the essence magnet is a bit longer from the ones you can get on ebay, it's just too thin. You can see that the ebay magnet is twice thicker than the one from essence. No wonder the essence magnet provoke such a weak reaction. So my dear girls, do yourself a favor and skip these magnets, the one you'll found on ebay are cheaper and much more effective. 
I haven't used topcoat on this manicure, the polish survived the dish washing and shower, even some cleaning around the house, but this morning I can see some minor tipwears... maybe the situation would be better with topcoat, maybe not. Anyway, with such a dark shades it's no wonder that the tipwear is visible after only 24 hours, but the polish is still good in my book, and I'm glad I got it. I'm sorry I can't say the same for essence magnet. That one doesn't deserve any attention at all.
What is your opinion of magnetic polishes, do you like them, or detest them winking. Don't be shy, share your opinion.

Premda je essence-ov magnet nešto duži od ovog s ebay-a, jednostavno je pretanak. Vidite da je ebay magnet duplo deblji od essence magneta. Nije ni čudo da je taj magnet izazvao tek slabašnu reakciju. I zato, drage moje, učinite si uslugu i preskočite kupnju ovih magneta, one koje možete naći na ebay-u su jeftiniji i učinkovitiji. 
Na manikuri nisam koristila nadlak, lak je preživio pranje suđa i tuširanje, čak i neke sitnije posliće po kući, ali jutros se vidi izlizanost vrhova na par noktiju. Možda bi nadlak spasio stvar, možda i ne bi. No s ovako tamnim nijansama zbilja nije čudo da se već nakon 24 sata vide izlizani vrhovi. Ipak, kod mene ovaj lak ima prolaznu ocjenu, i drago mi je da je dio moje kolekcije. Žao mi je što na mogu istu stvar reći i za essence magnet. Taj zbilja ne zaslužuje ni trenutak pažnje. 
Što Vi mislite o magnetnim lakićima, volite ih ili prezirete winking. Nemojte se sramiti, podijelite svoje mišljenje.

Thanks for stopping by, Žana 

36 comments:

  1. Ja nekako uopste nisam dozivela ove magnetne lakove :)) Probala jednom - dvaput, videla da nemam strpljenja i batalila..

    ReplyDelete
  2. uopće me to ne privlači, nemam niti jedan, niti ih planiram nabavljati.

    ReplyDelete
  3. Bas steta. Imam samo jedan magnetski lak i magnet (golden rose) i ok je, iako mi se boja laka ne svidja pa ga ne nosim. A najljepsi magnet mi je od kika spirala, mislim da je raggio di luna imala manikuru s njim, nesto savrseno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, imaju neki brandovi super uzorke, na žalost, ne i essence... odnosno, ima essence dobre uzorke ali su im magneti za ništa :P

      Delete
  4. Nisam još probala magnetne lakove, ali nekako mislim da ni neću u skorijoj budućnosti haha :)

    ReplyDelete
  5. Nisam naišla nikad na magnetne lakove, a baš odlično da sam naišla na ovaj post. Planirala sam naručivati i magnete i lakove od essencea sa kozmetik4less, radije ću naći nešto drugo, nažalost, nadala sam se da će essenceov biti super :/ Jesi probala magnetni top coat? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. magnetni nadlak nisam vidjela, inaće bih i njega nabacila ;)
      njihovi magnetni lakovi su skroz ok, jedini problem su magneti :D

      Delete
  6. Prvo. boja mi je super. A te ebayovske magnetiće gledam već neko vrijeme i nikako da ih naručim. Ovi essenceovi me neznam zašto opće ne privlače. Imam par magnetnih lakića, i ovaj obicni magnet i fora mi je to. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je baš zabavno ćirit kako se pod magnetom stvara uzorak :D
      a zbilja se isplati uzeti ove ebay magnete ;)

      Delete
  7. neko vrijeme su me privlačili ko magnet ali znas kako je: eh ako imam jedan onda bi i drugi i tako u nedogled. a trebala bi imat makar 2-3 različita magnetna laka jer bi isti dosadio

    ReplyDelete
  8. Okay, I won't buy it:D
    Great color, btw:)

    ReplyDelete
  9. Volim Spell bound. Baš je lep lak, a i kvalitetan, što se ne može reći za ranije Essence magnetne. Ako si u prilici da nabaviš OPI magnete, uzmi ih jer su savršeni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je ona prva metalics kolekcija bila odlična, bar koliko se sjećam ;)
      mogla bih poćirit i te magnete :D

      Delete
  10. Ja sam valjda jedna od rijetkih koja nije probala magnetne lakove. Super mi izgleda na tvojim noktima!

    ReplyDelete
  11. Ja volim Golden Rose,i lakove,i magnete,dok su ovi magneti od Essencea cisto ..... ,bolji efekt dobijes s obicnim "frizider" magnetom ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma frigat ga kad mi ih je teško nabavit... ali igrala sam se ja i s frižiderskim magnetima ;)

      Delete
  12. Isti problem, lak "radi" a Essence magnet kupljen krajem proslog leta je za baciti u kantu za djubre! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, mislila sam da će ovi novi biti nešto a ono šipak :P

      Delete
  13. Baš je zanimljivo iako nisam ljubitelj magnetic lakova :)

    ReplyDelete
  14. Baš super izgeda! Imam samo jedan magnetni :D

    ReplyDelete
  15. imam ovaj njihov magnet i bas je los, zasad sjajan magnet koji sam probala je Avonom i isprobah ga i na svom essence laku i na njemu super radi, essence je nesto mijenjao te magnete pa se nadam da su im najnovije verzije bolje od ovih

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma jok, ovo je zadnji magnet, nadala se i ja da bude bolji ali ništa nisu napredovali na tom području :(

      Delete
  16. Imam Essence magnet, dobila sam ga uz lak, jednom sam isprobala i nije mi se baš sviđalo i pao je u zaborav. Nisam ni mislila da je problem u magnetu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto vidiš, sad smo rješili i tu enigmu ;)

      Delete
  17. The patterns could have been really cool - if they had worked better!
    But unfortunately not all magnets work well!

    ReplyDelete
  18. The pattern would look great if the Essence magnet would work as it have to. I already missed magnetic polishes, need to wear some soon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. it would look great - if it worked, too bad :(

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...