Saturday, February 1, 2014

essence paper print manicure

Hi there!

Quite some time ago, I got some of essence stuff for a review. I finally took the time to do it. This time I decided to show you how essence paper print manicure works. 

Ima tome i prilično vremena (sramota), dobila sam nešto essence stvarčica na recenziju. Konačno sam uhvatila vremena da i to odradim. Ovaj put pokazat ću Vam kako radi essence paper print manikura



essence paper print manicure set includes printed sheets of paper and transfer solution. 

essence paper print set za manikuru sastoji se od isprintanog lista papira i otopine za transfer. 


In this package you'll found printed paper with six different designs. essence offers 4 different styles. 

U ovom pakiranju nalazi se isprintani papir sa šest različitih dizajna. essence nudi 4 različita stila.


Instructions are clearly visible on the box, but more detailed version is inside. 

Upute su jasno istaknute na pakiranju, ali unutra ćete naći još detaljniju verziju. 


For those who have no patience for reading, here's version with pictures. 

A za one koji nemaju strpljenja za pisanu riječ, tu je i foto verzija.


Anyway, I choose the design I want, cut it, and polished my nails. 

Nego, izabrala sam dizajn kojeg želim, izrezala ga i nalakirala nokte. 


I applied transfer solution on paper, generously, then placed the paper on my nail. After this, I applied more transfer solution and pressed it for some 15 seconds. 

Nanijela sam otopinu na papir, i to velikodušno, a onda papir smjestila na nokat. Nakon ovoga, nanijela sam još otopine i pritisnula papir na nekih 15-ak sekundi. 


Carefully, I removed the paper from my nail. 

Pažljivo sam uklonila papir s nokta. 


For the rest of nails, the procedure is just the same. 

Za ostatak noktiju, postupak je isti. 


I applied top coat to protect the manicure, and I even manage to smear the design on my ring finger. 

Nanijela sam nadlak da zaštitim manikuru, i pritom, naravno, uspjela razmrljati dizajn na prstenjaku. 


I was pretty happy with this manicure. Today I decided to try one more design. 

S ovom manikurom sam bila super zadovoljna. Danas sam odlučila isprobati još koji dizajn. 


This time I decided for colored print.

Ovaj put sam izabrala print u boji. 


Again, I applied generous amount of transfer solution on paper...

Opet sam nanijela velikodušnu količinu otopine na papir... 


and after pressing that paper on nail, I applied is some more. 

nakon čega sam pritisnula papir uz nokat i nanijela još otopine.


The result... as you can see, not great at all. On first two nails, on my pinkie and ring finger, I used essence  transfer solution, but I realized that this stuff can't transfer colors at all, so I decided to give it a try with rubbing alcohol. After that the result on middle and pointer finger is slightly better. As for thumb, for this one I returned to essence transfer solution, and with this design it works just fine.

Rezultat... kao što i same vidite, baš i nije nešto. Na prva dva nokta, na malom prstu i prstenjaku, koristila sam essence otopinu, ali sam zaključila da ona uopće nije u stanju prenijeti boju, pa sam je zamjenila alkoholom. Nakon toga je otisak na srednjem prstu i pokazivaču izgledao malo bolje. Na palcu sam se opet vratila essence otopini, jer je s ovim dizajnom sasvim pristojno radila. 



This time I put matte topcoat on top. 

Ovaj put sam se odlučila za mat nadlak. 

What was my conclusion about essence paper print manicure? If I've done this review after the first manicure, I would say - this works great, go for it. But after trying the rest... definitely not. This works fine with black print, but with colors, doesn't work at all. So I'll say this, save few pennies, newspaper manicure can be easily done with with cheaper stuff and better results with - newspaper and alcohol. You can see how here
I really love essence cosmetics, they have great prices with pretty good quality, but this stuff is just not among them. Everything you want to know about essence cosmetics, you'll found on their site

I što sam zaključila o essence paper print setu za manikuru? Da sam odradila recenziju nakon prve manikure, definitivno bih napisala - odlično, vrijedi probati. No nakon što sam probala ostatak... ipak ne. Otopina radi s crnim printom, ali kad dodate boju ona zakaže. Pa ću Vam reći - uštedite koju kunu, novinska manikura se može lakše napraviti s jeftinijim i pristupačnijih stvarima - novinama i alkoholom. Kako, možete provjeriti ovdje.
Osobno volim essence kozmetiku, jeftina je a većina proizvoda je pristojne kvalitete, ali ovo, na žalost, nije jedan od njih. Sve što trebate znati od essence kozmetici, možete saznati na njihovoj stranici.

Thanks for stopping by, Žana 

PR sample

49 comments:

  1. Šteta, baš je dobro izgledalo na prvi pogled... Ovaj crno-beli print baš lepo izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. šteta... ali bar jedan dezen je ipak upotrebljiv ;)

      Delete
  2. haha Ja sam isto bila optimistična nakon prve slike! :D

    ReplyDelete
  3. Ovaj zmijski uzorak mi je baš kul, majka bi bila oduševljena da me vidi s takvim noktima hahah :D Baš budem prelistala stare novine, možda nađem ovako nešto pa probam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zmijica na kraju ostala najpoštenije ;)
      moja mama više ne komentira moje manikure... sve to ionako nema veze sa ženstvenim crvenim ili rozim noktima lol

      Delete
  4. Nitko nema pozitivnu recenziju za ove papirice,tako da nisam ni obracala paznju na njih,ali je steta,dobri su uzorci :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja se do jučer čudila kako cure ne znaju raditi s njima ;)

      Delete
  5. i thought that maybe it's my fault and I did something wrong but no. That's something wrong with that stuff;)

    ReplyDelete
  6. Šteta, izgledalo je obećavajuće s zmijskim uzorkom. I ostali uzorci su lijepi, ali sranjce..

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš tako, još mi uvijek nije jasno zašto je taj radio a ostatak ne

      Delete
  7. Svidja mi se prva fotografija, a ostatak ne bas toliko :-) Ja bih se sa ovim sigurno umazala i zapetljala i nista od toga ne bi ispalo... Drzacu se free hand nail art-a :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ista stvar i kod mene ;)
      samo se ti drži freehand-a, odlično ti ide :*

      Delete
    2. Kod ovakvih stvari najvise me nervira to sto bi one trebale da nam pojednostave posao (mislim pravljenje manikira) i da sve to brze obavimo, a ponekad ispadne bas suprotno... Ili se izmazemo, umrljamo, zalepimo... i onda nam sve to presedne, posebno kada ne dobijemo rezultat koji smo ocekivale... :-)

      Delete
  8. Replies
    1. baš šteta, teško je u novinama naići na zanimljiv uzorak

      Delete
  9. Nisam videla ove papirice :) Ideja je sjajna, steta sto nije i rezultat takav :(

    ReplyDelete
  10. Skane print izgleda super, matiran pogotovo, steta sto radi samo sa crno bijelim printom, i iako sam procitala i vidjela vec more recenzija kako ne valja, ipak nemogu prezaliti one krasne printeve sa tripom i putokazima ah ah :D morat cu isprintati par printeva pa probati sa brljom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel' da, bilo je odličnih uzoraka, šteta što ne rade

      Delete
  11. Prva manikura, tj. rezultat je baš dobar. Skrolajući dolje osmjeh mi se izgubio. Drugi rezultat je baš loš :(. Meh, nisam zainteresirana...

    ReplyDelete
  12. Prvi je bija ludilo, ali ovaj drugi je ajme! :P Ali zato mi je novinska manikura još uvik vrh vrhova! triban samo nabavit bili lak i zabavit se jedan dan s njom! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, prva odlično radila... baš sam koji dan prije uvjeravala Maybe da sigurno nešto naopako radi, jer kako je meni ovo čudo valjalo ;)
      obavezno probaj 'domaću' verziju novinskog printa :D

      Delete
  13. Hello!
    I've also written a review about this manicure set from Essence but,
    this paper print manicure did not work at all by me! ;(

    Thanks for sharing this article with us ;)
    Julia

    ReplyDelete
    Replies
    1. essence did a bad job with this print, too bad :(

      Delete
  14. prva je odlično ispala. probala sam ja jednom novinsku onako za probu samo na jednom prstu,odličan je efekt! imala sam strane novine,aliih nemogu nigdi nać :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. prva da, od ostatka ništa...
      dobra ideja, treba kupit novine na nekom drugom jeziku ;)

      Delete
  15. eto bas sam se bila ponadala kad vidjeh prvu manikuru da je dobra stvar :( ali zato zivjele novine i alkohol :) Ali steta,jer su dezeni bas simpa

    ReplyDelete
    Replies
    1. šteta, na kraju ćemo se sve držat novina i žestice ;)

      Delete
  16. too bad the colors didn't work, this had so much potential to be awesome.

    ReplyDelete
    Replies
    1. you've said it right, it had a potential to be awesome...

      Delete
  17. I've bought it but I haven't tried it yet. Let's see...
    Thanks for the review :-)

    ReplyDelete
  18. oh wow how cool is that!! they look very natural and cute :)

    ReplyDelete
  19. It seems like a trend that companies make these sets - but I agree, the rubbing alcohol is better LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. and newspaper from yesterday along with that alcohol ;)

      Delete
  20. Pa eto ti si bar jednom uspela da preneses lepo print na nokte. Nisam do sad videla ni jedan uspesan post o ovoim papiricima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jedan ali vrijedan ;)
      šteta, zanimljivi su im bili uzorci

      Delete
  21. baš sam kod Maybe komentirala njenu manikuru jer ju je ona isto pokušavala napraviti, i napisala sam joj kako sam bila odmah u startu skeptična oko ovog i drago mi je da ipak nisam kupila ovo jer vidim koliko se curke pate da to ispadne kak treba, a trebalo bi bit jednostavno. slažem se s tobom, alkohol i novine, i adios.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja sam tamo ostavila komentar kako bi trebala nešto drugačije napravit ;)
      izgleda da tu ipak nema pomoći

      Delete
  22. Ovo je baš interesantno!! Prvi ti je ispao super, ali drugi je khm... Mada može se i taj dizajn doraditi sa par lakova, ali bolje sledeći put koristi alkohol. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogla sam ga dorađivati s lakovima, a mogla sam i sve sama nacrtati, onda ne vidim poantu zezanja s ovim čudom ;)

      Delete
  23. Steta sto ne funkcioniraju bolje, ja jos nisam probala novinsku manikuru, ali imam u planu samo moram kupit alkohol :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...