Wednesday, December 4, 2013

Christmas Great Challenge - Christmas Decoration

Hi there!

Can you even imagine any Christmas without lights? I can't, that's why I decided for Christmas Lights as my favorite Christmas Decoration.
Možete li uopće zamisliti Božić bez svjetla? Ja ne mogu, zato sam se odlučila za lampice kao omiljen Božićni ukras.




As so many times before, the manicure looked better in my head, but this morning, in sunshine, it looked more presentable. I used China Glaze 'it's alive' which is Halloween green instead of some of Christmas greens, but this one is glitter, and one of my favorite polishes, so I'll take any chance to wear it. I draw the cord, then places the little bulbs on it... Let's the time of happiness and joy begins, switch the lights on!
Take a look at the other participants manicure, pretty please. 
Kao i masu puta ranije, manikura je bolje izgledala u mojoj glavi, ali jutros na suncu, stvari se nisu činile tako lošima. Za podlogu sam odabrala China Glaze 'it's alive' koja je Halloween zelena umjesto neke malo više božićne, ali ovaj glitter je jedan od mojih najdražih lakova pa koristim svaku priliku da ga prošetam. Nacrtala sam kabel, a onda na njega smjestila žaruljice... Neka vrijeme sreće i radosti započne, upalite svjetla!
Pogledajte i manikure drugih učesnica, lijepo molim. 

Thanks for stopping by, Žana 

36 comments:

  1. sviđaju mi se lampice,ja bi možda stavila neki drugi lak umjesto ovog kao podlogu,ali i ovako je dobro ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, mogla sam se odlučit za neku drugu boju, ali treba nešto ostaviti i za drugi put ;)

      Delete
  2. Slažem se za podlogu sa Matejom, ali svejedno super su ti ispale svećice, ja ne bih to znala uraditi verovatno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma znala bi, samo se treba usuditi i probati :D

      Delete
  3. Super, ukljucuj taj kabl u struju pa da pocne zurka! :-) Da znas da sam ih i ja danas napravila (bice objavljene za koji dan) i to dosta slicne, i moja je bazna boja textured samo svetlija zelena, a lampice su mi manje... kao inspiracija su mi posluzile Christmas lights sa bloga Coewlesspolish, ali ima ih naravno svuda, i ove godine i prethodnih godina... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto ti ga na, uključi i ti svoje ;)

      Delete
    2. :-) Moje gorele samo jedan dan... Da mi nisi onako sasvim slucajno ti isekla kabel? :-)

      Delete
    3. ne spominji, ja svojima iti zaboravila dodati utikač ;)

      Delete
  4. Love your Christmas lights mani! What a great idea! :)

    ReplyDelete
  5. Božić bez lampica je kao Božić bez pečenice, francuske salate i Coca Cole :D Tako da si sasvim logično odabrala kak treba :D Super je manikura, još da se uštekaš negdje hahahhaha :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol kladim se da bi zasvjetlile kad bih gurnula prste u utičnicu ahahaha

      Delete
  6. Super ideja za lampice, odlično :)

    ReplyDelete
  7. Ovaj CG u podlozi mi je predivan,a zaruljice preslatke,svaka cast ;)

    ReplyDelete
  8. You are right! I can't imagine any Christmas without lights!
    Nice mani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. indeed, if everything else would be here, but no lights, it wouldn't be christmas ;)

      Delete
  9. I ja obožavam lampice!!!
    I ponekad si ih znam splesti oko nekog cvijeta ili spustiti sa karniše i ostaviti ih vani duže od 3 kralja :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, da, i manikura ti je baš super ;)))

      Delete
    2. moj sin ima lampice po sobi čitavu godinu ;)
      hvala ti :D

      Delete
  10. Svjecice mi se svidjaju, al ne i baza ^_^ ali to si mogla vec pretpostavit :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. zelenomrzac :P
      aj dobro, ti onda uzmi samo svjećice, neka podloga ostane meni ;)

      Delete
  11. I love your Christmas lights, i think they turned out great! love how the darker green look over that base color, very pretty!

    ReplyDelete
  12. I love your Christmas lights.

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...