Monday, December 2, 2013

Bye bye November

Hi there!

Can you believe that it's already 'that time of the year'... we're in december... the time just flies. This collage is, more to me than to you, kinda reminder of what I did last month. 
Ne mogu vjerovati da je već 'ono doba u godini'... eto nas u prosincu... kako vrijeme samo leti. Mjesečni kolaž je, čini mi se,više meni nego Vama, nekakav podsjetnik na ono što sam radila protekli mjesec. 



I even shown you the face behind the blog, in my birthday post, I took you to a short walk in my hometown. As for new thingies, I won't be bothering you with all beauty products that I buy, I think it's the best to show you just new polishes. 
Čak sam Vam pokazala lice iza bloga, u svom rođendanskom postu, i povela Vas kroz kraću šetnju mojim rodnim gradom. A što se tiče novih stvarčice, neću Vas gnjaviti sa svim kozmetičkim proizvodima, mislim da je bolje da se zadržim na lakovima. 


Not a big bunch at all.
A gomila čak i nije tako velika. 


L'OREAL 'scarlet vamp' and 'black swan' from ItGirl.
L'OREAL lakići pristigli od ItGirl.


My mother thinks I don't wear enough of pink, so she bought me one - b.pretty 13 'deep pink', along with the topcoat from the same brand. Believe it or not, these are my first b.pretty polishes.  
Moja mama misli kako ne nosim dovoljno roze, pa mi je kupila jedan lakić u takvoj boji - b.pretty 13 'deep pink', i nadlak istog branda. Vjerovale ili ne, ovo su moji prvi b.pretty lakići.


For my birthday I treated myself with these three China Glaze beauties: skyscraper, bump in the night and bat my eyes. 
Za rođendan sam se počastila s ova tri China Glaze ljepotana.


Sugar on the top... these babies came from Italy, from dearest Tanja from Raggio di Luna Nails blog, she remembered my birthday! Thanks sweetie, I literally cried when the postman brought me the package kiss. These are: flakie topcoat and #18 Shine Tech from Deborah Milano, deBBy polish in #180 and another bottle of my favorite sandy polish - deBBy SAND 04 love struck. What can I say, the best birthday gift ever, especially since it was such a surprise. 
Anyway, the Christmas is at the doors... the time of joy and hope is coming... hope this will be great month for all of us. 
I šećer na kraju... ove su bebice stigle iz Italije, od najdraže mi Tanje s bloga Raggio di Luna Nails, sjetila se mog rođendana! Hvala ti draga, doslovno sam se rasplakala kad mi je poštar uručio paket kiss. Tu su: flekići i jedan krasan crni holo lakić by Deborah Milano, debby #180 i još jedna bočica meni najdražeg laka - deBBy SAND 04 love struck. Što da kažem, najbolji rođendanski poklon ikad, posebno kad je bio tako veliko iznenađenje. 
Nego, eto nam i Božić pred vratima... stiže vrijeme radosti i nade... nadam se da će nam svima ovaj mjesec biti takav.

Thanks for stopping by, Žana 

46 comments:

  1. Joj vrijeme leti prebrzo, nekoć mi se činilo da dani traju beskrajno, a zadnjih par godina se ni ne okrenem, a ono nova godina :(
    Koliko krasnih lakića na jednom mjestu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bit će da te hvataju godine, tako se i meni čini, što sam starija to vrijeme brže leti ;)

      Delete
  2. Ne volim zimu ali volim decembar, jer se bliži Nova godina i jedva iščekujem doček <3 A tvoji noviteti su prelepi, ne bih izdvojila ni jedan, svi deluju zanimljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj mene već hvata muka od sveg onog što bi trebalo napraviti ;)

      Delete
  3. prelepi noviteti :)
    a jedini razlog zbog kojeg volim decembar je moj rodjendan :D

    ReplyDelete
  4. Vrijeme je zbilja proletjelo, ali ipak se vesleim zimi i volim prosinac. :D Sviđaju mi se lakići!

    ReplyDelete
    Replies
    1. prosinac me izluđuje potrošačkom groznicom koja me pritišće odasvud, zato mu baš i nisam ljubitelj... ali kad se približi božić onda zbilja uživam :D

      Delete
  5. Hehe, mama zna koja boja je prelepa :)

    ReplyDelete
  6. ajme ovi China Glazići su *-*
    čini mi se da ovaj mjesec nisam niti jedan lak kupila...zapravo nisam već duuugo, štedim za dane ljepote ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o pa ti si dobra... i ja bih, ali ničeg takvog nemam blizu ;)

      Delete
  7. Mačkaaa :D
    Ovaj 3D Tech lakić deluje posebno zanimljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bude još mica mace, samo da znaš ;)
      flekići su zbilja spektakularni, nadam se da ću i njih stići što skorije pokazati :D

      Delete
  8. Replies
    1. ma je, u svojoj kući ;)
      ahahaha dobra je, samo što se oko boja nikako ne možemo dogovorit ;)

      Delete
  9. Joooj ja jedva čekam proljeće, samo neka zima što prije preleti!!!
    Krasni noviteti, ovaj 3D me totalno privlači, mogla bi ga ukomponirati u sljedeću manikuru, haaa??? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. me too, me too... mislila sam i u ovu, ali nekako mi se činilo da bi ova srebrna bez flekića bolje došla do izražaja ;)

      Delete
  10. These Deborah Milano babies are sooo pretty! Happy December doll :)

    ReplyDelete
  11. 3d izgleda kao san snova! jedva cekam vidjeti ga u akciji :)

    ReplyDelete
  12. Moji omiljeni manikiri su: snezne pahuljice, novogodisnja jelka i rodjendanska torta... i naravno plava vatrica! :-) a omiljeni lak Kiko Sun Pearl Blue Spot :-)
    Sto su lepi ovi hrapavci, hajde da ih vidimo! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polako, sve će doći na red :D
      ajme, tek se sad sjetih da nisam stavila najbolju rođendansku čestitku :(

      Delete
  13. Aaaa...kupila si Bat My Eyes i crni teksturac <3 Zelim ih oba i vec ovih dana planiram kupovinu ;)

    ReplyDelete
  14. Hi, you've bought a lot interesting stuff. A lot of brands I don't recognize, fun :D

    And check you email inbox, I've answered you now :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. you'll found out all about new brands in some of next posts ;)
      thank you, i've already saw email :*

      Delete
  15. rozi za djevojčice, mama ;)
    ne sjećam se tog 3d-a, kako izgleda na noktima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama k'o mama, izgleda ;)
      3d je flekić, nisam ga još pokazala... ali budem već :D

      Delete
  16. I like your haul! :)

    ReplyDelete
  17. vrijeme je stvarno proletjelo :)
    divni lakići, a bat my eyes i ja čekam :)))

    ReplyDelete
  18. Puno je tu ljepota na jednom mjestu :D

    ReplyDelete
  19. Od slicica su mi favoriti borici i zadignuta suknjica,a na lakove sam ljubomorna,i to na sve odreda :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne baš na sve, nadam se ;)
      a ti dođi, dat ću ti da se igraš s njima :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...