Wednesday, January 23, 2013

Whirled Away

Hi my friends!

Drooling is over, it's polishing time! 
Slinjenje je gotovo, vrijeme je za lakiranje! 





On the pics you see two coats of China Glaze Whirled Away from Cirque du Soleil collectionWhirled Away is black hex and bar glitter with big white hex glitter in a clear base. In bottle it looks awesome, but to get those glitters on your nails you have to fish them out, and no way that you'll be satisfied with just one coat of it. When it comes to get the big white glitters it looks like mission impossible.  Luckily, it dries really fast so you can do two or more coats without any problems. I didn't even put my speed drying topcoat, that's how fast this baby dries. It looks cool, I like it!
I wanted something bright under that glitter so I grab one from mine untried bunch. 
Na fotkama možete vidjeti dva sloja China Glaze Whirled Away iz Cirque du Soleil kolekcije. Whirled Away je crni hexagonalni i trakasti glitter s većim bijelim hexagonalnim glitterom u prozirnoj bazi. U bočici izgleda super, ali da prenesete glitter na nokat trebate ih doslovno pecati iz bočice pa nema šanse da ćete biti zadovoljni sa samo jednim slojem. Ako hoćete dohvatiti i koji bijeli komad, stvarno postane čupavo. Srećom, ovaj se bebać stvarno brzo suši pa možete staviti dva ili čak tri sloja bez problema. Nisam niti stavila brzosušeći nadlak, tako brzo se suši. Ludo izgleda, sviđa mi se!
Htjela sam nešto upadljivo ispod njega pa sam posegnula za ovim, iz neisprobane gomile, naravno.




It's Gabrini Multivitamin 'Summer Edition' 113, bright orange color creme, covers great in two coats, no topcoat on photos. It's really lovely color, but my skin tone just hate it , otherwise I would wear this kind of shades more often. 
Ovo je Gabrini Multivitamin 'Summer Edition' 113, žarka narančasta kremaste teksture, super pokrije u dva sloja, bez nadlaka na fotkama. Krasna bojica, ali moj ten ju nikako ne podnosi , inaće bih ovakve boje i češće šetala.

What do you think about my new polishes?
Što mislite o mojim novim lakićima?

Love, Žana

36 comments:

  1. Odlican je ovaj Gabrini a kombinacija je bas cool ispala <3

    ReplyDelete
  2. Ako ikad pozelis da udomis heksagone, dobrovoljo se prijavljujem da ih mazim i pazim :))

    ReplyDelete
  3. Ooooooh so pretty!! I've been debating on getting Whirled Away... I just don't know if it's worth the trouble lol! But it sure is beautiful on your nails!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i think is worth, drying speed saves the thing and it surely looks cool ;)

      Delete
  4. Mene podsjeća na neke hemijske spojeve :D
    Sviđa mi se :)

    ReplyDelete
  5. Haha bas zanimljiv lak =D bas kao sto ostali kazu kao hemijski spojevi, =D aaaaaa zelim zeliim =D

    ReplyDelete
  6. I love the basecolor. I'm searching for a color like that!

    ReplyDelete
  7. It looks great! Cute and silly in the same time, I love it :) Too bad you have to fish for glitter, but it worths the effort.

    http://nails-and-more.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. srećom se super brzo suši, to uvelike pomaže ;)

      Delete
  8. It's such a fun glitter - looks great!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. we love to party... even if it's just on nails ;)

      Delete
  9. I love that China Glaze did some indie-style glitters so more people can get that sort of look--we all know where to get goodies but I think the average nail polish customer doesn't.

    ReplyDelete
    Replies
    1. agree, wish only if indie polishes were little cheaper ;)

      Delete
  10. I think it's amazing that polish brands are coming up with unique ways on how to wear our nails differently.

    ReplyDelete
  11. Evo me. Nema me nekoliko dana kod tebe i onda imam kaj za čitati. Prekrasno, sve bolje od boljeg, vidim puno novosti, super. A ova kombinacija je baš zgodnička. Ovi svi dodaci me sve više podsjećaju na boje, pribor i dodatke koje koriste hobisti. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ja vrijedno lakiram nokte... istina, vjerojatno odatle i inspiracija ;)

      Delete
  12. Cool glitter and a nice combo! This combo reminds me of Halloween :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, it's definitely fun... and halloweeen time is such a fun time :D

      Delete
  13. love love love!! looks like halloween

    ReplyDelete
  14. Ja ne smijem gledati tvoje manikure. Nije nikad dobro po mene i moj džep. :D

    ReplyDelete
  15. aha ipak si pocela s njim :D super mi izgleda, jedino bi mu ja mozda dodala jos malo bijelih glittera da se cesce pojave

    ReplyDelete
    Replies
    1. bijelih i ima dosta manje... a u globalu ne bi bilo loše da je svega toga više na noktu ali zbog brzine sušenja zbilja nije problem stavit dva tri sloja pa da izgleda pristojno :D

      Delete
  16. Meni se mnogo dopada kada vidim ovakve stvari na tudjim noktima, ali ih nekako ne mogu lako zamisliti na mojim noktima :-) Inace, kada sam videla prvu fotografiju, asocirala me je na jednu gomilu mrava (to bi bile crne tackice) koji su dosli da ponesu kuci komadic hleba (to bi bila bela tacka) :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, mene je onaj iz idućeg posta asocirao malo na mravinjak, malo na prepeličja jaja :D

      Delete
  17. Replies
    1. nije loša... ali me uvijek štufa kako mi ovakve nijanse loše stoje :P

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...