Thursday, April 26, 2012

Spring challenge: Day 4

Hi my friends!


I love today's theme - bugs! I'm sure you'll see some great manicures today. The only color combo left to me is blue and purple, and what else you can do with these colors but the wings of a butterfly 
Obožavam današnju temu - kukci! Uvjerena sam da ćete danas vidjeti fantastične manikura. Jedina kombinacija boja koja mi je ostala je plava i ljubičasta, a šta drugo da radite s njima doli krila leptira .



I was so pleased how this turned up. It's easy to do and looks great. What do you think? Tell me 
And check out what the other girls have done:
Bila sam prezadovoljna kako je ovo ispalo. Lako je za napraviti a stvarno sjajno izgleda. Što vi mislite? Recite mi .
I ne zaboraviti posjetiti druge cure i pogledati što su one napravile:


                                                         Taya



Till the next polishing... love, Žana

29 comments:

  1. Bas su slatko ispali,i ja imam ovu kombinaciju da odradim danas valjda ugrabim vremena:))

    ReplyDelete
  2. Fora mi je! Sviđam ovu igru plave i ljubičaste! :)

    ReplyDelete
  3. Zelo lepo, super ti je uspelo, barve so pa res čisto prave :)

    ReplyDelete
  4. Blue and purple...love the combination. Very pretty.

    ReplyDelete
  5. i love butterfly nails! yours came out awesome

    ReplyDelete
  6. These came out so cute, I love the shades of purple and blue you used!

    ReplyDelete
  7. Kako su se ove dve boje divno uklopile, prelepo! :3

    ReplyDelete
  8. Ove leptire sam jednom pravila al mi nisu fini ispali.. Moram ponoviti :)
    Odlične si boje izabrala i super izgleda :)

    ReplyDelete
  9. Boje su super uklopljene! Jedino što imam utisak da bi ti trebala neka malo tanja četkica, onda bi mogla da krilo podeliš na još više delova :-) Ali, to je samo moj utisak, i ovako je dobro :-) Baš mi se dopada sunđerasti efekat ljubičaste boje na plavoj :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nemam ti ja dovoljno preciznu ruku za izvest nešto baš u sitno :-(

      Delete
  10. Ohh, so great this turned out, love it :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...