Thursday, December 15, 2011

Girl power

Hi my friends!


Although it's not friday, today I'm wearing my franken. I called it 'girl power'... hang out and you'll find out why.
Iako nije petak, danas nosim franken. Nazvala sam ga 'girl power'... ostanite sa mnom pa ćete saznati zašto.




The color is pretty accurate, warm brown shade full of shimmer and holo particles, this is just one coat, on the third and forth pics with top coat... I hope there will be some sun tomorrow so I can take picture of it in the sun, but the verdict is already here... it's just divine 
What do you think about it?
This morning I received a package from dear Shirley, from DashicaBeauty blog, she have really amazing stamping image plate on her web site, I won 3 of them on her blog. I was so happy when she notified me . These are the plates I choose... and a comparison with Konad image plate. 
Boja je prilično vjerodostojna, radi se o toploj smeđoj nijansi sa shimmerom i holo česticama, ovo je jedan sloj, na trećoj i četvrtoj fotki s nadlakom... nadam se da ću sutra vidjeti malo sunca da ovog ljepotana slikam kako spada, ali presudu sam već donijela... božanstven je .
Jutros je stigao paketić od drage Shirley, s DashicaBeauty bloga, na njenoj web stranici naći ćete i fantastične pločice za štambiljanje, osvojila sam 3 na blogu. Bila sam presretna kad mi je javila . Ovo su pločice koje sam izabrala... i usporedba s Konad pločicama.



And finally some girl power . I bought new piece of furniture, I wanted to assemble it myself... but my niece offered to help... and she helped so much, she took my aku screwdriver so I didn't stand a chance to use it... and I love to use screwdriver . It looked something like this...
A konačno i malo girl power-a . Počastila sam se novim komadom namještaja, namjeravala sam ga sama sastaviti... ali i nećakinja se ponudila da pomogne... pomogla je prilično, uzela mi aku odvijač i nije bilo šanse da dođem do njega... a ja stvarno volim raditi s aku odvijačem (još od kad sam cura bila volim se igrati s 'muškim' igračkama) . Sve je to nekako ovako izgledalo...  




And this is how it ended .
A ovako je završilo 
So, if you girls are in trouble, and need some handy man (or handy girl) just call us, we'll be glad to help .   
Ako ste u nevolji i treba vam netko sa spretnim rukama, samo se javite, bit će nam drago da možemo pomoći .


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!


Love, Žana



30 comments:

  1. Wow, lakec je čudovit! Kapo dol, super franky! =))
    Čestitam za ploščice, predalnik pa tudi odlično izgleda! =)

    ReplyDelete
  2. Ej ovaj tvoj franken je pre ali prekrasan!Hocemo jos!Jedva cekam da vidim kakvi su sve motivi na plocicam tj.kako to sve na nokticima izgleda.A vas dvije ste rave majstorice,ja ne umijem ni ekser zakucat a tek da sklopim komad namjestaja...ma nema sanse :D

    ReplyDelete
  3. Kvacka... hvala draga :-D

    Mimi... ne boj se, još sam ih smućkala ;-D
    ja sam se navikla, osjećam se najkoristnije kad nešto sama napravim ;-D

    ReplyDelete
  4. Tale franken je res čudovit.
    Čestitam za nove ploščice.
    In vem, da sestavljanje predalnika ni tako lahko.

    ReplyDelete
  5. odličan je mućkanac, sastavljanje ti ide i nokti su preživjeli ;) bravo ženska!

    ReplyDelete
  6. super ormarić!
    tražila sam takav, ali na kraju sam našla dugu opciju!

    ReplyDelete
  7. Who needs a man right???? HAHAHA! Love this brown franken!!! Super pretty!

    ReplyDelete
  8. Super je franken,baš po mom,pun šljokica!!!i ja se obožavam igrati s alatom,pogotovo slagati namještaj,sama sam složila većinu ormara i ormarića koje posjedujem,a ni stolice mi nisu strane ;))

    ReplyDelete
  9. Mislim da drugi ljudi uvijek naprave bolje frankene od mene :D Ovaj je prepredobar :)
    I taj ormaric mi je predobar, luda sam za namjestajem u bijeloj boji i imala sam zelju da vse bude u bijelom :D Odustala sam jer sam se bojala da ce bit isto bolnica :))

    ReplyDelete
  10. Meni ti frankeni tako dobro izgledaju na slikama ali kada nabacim na svoje nokte nikako mi ne pase, mozda se i naviknem i svidi mi se :) Lijep ormaric.

    ReplyDelete
  11. bome mi se kod tebe sve svidja danas, i franken mi je super i ime frankena i ormaric mi je super (obozavam bijelo pokucstvo) i ko klinki su mi cekic i alternator bile omiljene igracke :D

    ReplyDelete
  12. awesome color! i love putting things together. :)

    ReplyDelete
  13. What a beautiful polish colour! I can't believe you made it! I'd love to pay for it;D The shelf(?) looks great! Well done:D

    ReplyDelete
  14. Lak je fantastičan. A i novi komad namještaja

    ReplyDelete
  15. I'm all for girl power ... the franken and the DIY cabinet. ;)

    ReplyDelete
  16. I have a few thing that need mending, so please come :)
    I can pay you in manis LOL
    I really love this franken, the holo effect is fabulous!!

    ReplyDelete
  17. Nema strina nas dvi kad se spojimo cuda radimo ormaric nam je super ispa netriba nam uopce musko,siti se kad smo spajale sta sam rekla zasto samo tribaju..hahah :P

    ReplyDelete
  18. Mateja... hvala ti :-D

    Ines... mene za predsjednika ;-)

    Maybe... hvala :-D

    Fingers... right lol, thanks :-D

    Maya... hvala :-D

    Violet Fairy... hvala ti :-D

    Nina... ma mi smo ista krvna grupa ;-D

    Let's polish some nails... ma uopće, uvijek imam neku posteljinu ludih boja i soba izgleda super ;-D

    S.Art... znam, i meni se dešavalo da završe u smeću ;-D

    Lendoxia... aleluja, lol

    Lydz... thank you :-D

    Minnie... thanks dear :-D

    Good Ghost... hvala ti :-D

    rins... thank you Rina :-D

    Maria... i'm tempted, that's my favorite currency ;-D

    ivana... lol

    ReplyDelete
  19. I ja odmalena spajam telefone, osposobljavam zvučne, TV i ine sisteme, spajam police i slično...
    Pretpostavljam da je nerealno da očekujem da je to ormarić za lakića? :D

    Franken je super, pogotovo sa pričom koja stoji iza njega.

    ReplyDelete
  20. Really love this polish!
    Nice to hear you are happy with the Image Plates :-)

    Love, xxx

    ReplyDelete
  21. Biberlee... ajoj, pa znaš ti koliko bih trebala lakića imat za napunit ono čudo :-p
    njega sam kupila da si oslobodim radni stol i napunim njegove ladice, lakićima, naravno ;-)

    Shirley... thanks, of course i love my new plates :-D

    KarenD... thank you :-D

    ReplyDelete
  22. such a pretty franken!

    ReplyDelete
  23. imfeelingnail-venturous... thanks, i'm glad you like it :-D

    ReplyDelete
  24. I have a really cool colour quite like that sparkly black by OPI. It's so much fun!

    http://vanity-fair-by-sarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. This color is amazing, I like it :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...