Monday, October 10, 2011

Pool party at night... and I'm a star on it!

Hi my friends!


So, one year of blogging is behind me... we're all one year smarter, better and prettier 
I took the weekend off ... this monday I was really surprised by number of your comments and congratulations, I  feel need to thank you once more
I've got new mani for you, hope you'll like it... I do. It looked perfect, until the pics weren't on the big screen, than I could see some flaws... it was great idea but not so great performance .
I tako... godina bloganja je iza mene... sve smo za godinu pametnije, bolje i ljepše 
Uzela sam slobodan vikend... a ovog se ponedjeljka stvarno iznenadila kad sam vidjela koliko je vaših komentara i čestitki, morala sam vam zahvaliti još jednom 
Imam i novu manikuru za vas, nadam se da će vam se svidjeti... meni se sviđa. Izgledala je savršeno, dok fotografije nisu bile na velikom ekranu, onda sam mogla vidjeti i greške... uglavnom, super ideja - slaba izvedba 



I used Catrice's 'I'm A Star...', striping tape and Catrice's 'Pool Party At Night'. I, of course, forgot to take a picture of 'I'm A Star...' on its own, this polish  deserves to be seen... maybe in some other occasion.
Koristila sam Catrice 'I'm A Star...', striping traku i Catrice 'Pool Party At Night'. I naravno, zaboravila poslikati kako 'I'm A Star...' izgleda sam, ovaj lak zaslužuje biti viđen... možda nekom drugom prilikom.


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!


Love, Žana


p.s. Sirius Black je pitala koliko lakova imam... malo više od 150, malo manje od 200, ni blizu 300   



32 comments:

  1. Čstitam na prvom rođendanu (malo kasnim)!
    Mani je divna, jednostavna, čak bi možda i ja uspjela!:)

    ReplyDelete
  2. kako je divan I'm a star!!! jel to neka le?
    divni nokti i fantasticna ideja :)

    ReplyDelete
  3. Cute Titel :D. Your Mani looks interesting, but yellow is nod my favorit colour. Pool Party at Night is a great colour. I want it!

    lg Neru
    http://nerus-welt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Evo i ja sa zakasnjenjem cestitam godisnjicu, super ti je ova ideja odlicna kombinacija boja, kao neke zlatne niti,prelepo! zavidim svima koji radite ovake zezancije po noktima na strpljenju ja se ne bih upustala u ovako neki nail art poduhvat, prosto nemam zivaca! Inace ja sam imala utisak da sigurno imas 200-300 lakova, nemam pojma zasto... ;)

    ReplyDelete
  5. Odlično izgleda i nikakve greške ne vidim. Ne njurgaj ;)

    ReplyDelete
  6. Lijepa manikura. Ne bi sparila plavo i zlatno, ali sad vidim da i to paše! Morat ću i ja nabaciti neku manikuru danas. :)

    ReplyDelete
  7. Maybe... hvala :-D
    ma nego da bi uspila, kad mogu ja, možeš i ti ;-)

    Anibani... hvala... nije le nego nova postava catrice lakića ;-D

    Neru... thanks dear :-D

    hermetic... hvala ti... ma ovo nije ništa teško, zalijepiš, nalakiraš, odlijepiš i to ti je to ;-D
    znači, sve sam vas uspjela zavarati lol

    Lalica... ma povećaj sliku pa ćeš vidit :-p
    ili nemoj, još bolje ako nema falinki ;-)

    Rea... hvala ti... ma ide svašta, samo treba probat ;-D

    ReplyDelete
  8. Such a pretty blue! I'm swapping for some Catrice-can't wait to try them!

    ReplyDelete
  9. Kako krasno! Baš mi se sviđaaa. :)

    ReplyDelete
  10. Ma kakve greške?! Odlična manikura,baš mi se sviđa, mislim da ti kradem ideju :)

    ReplyDelete
  11. Uhh, super je ovo! Ja ne vidim greške, čini ti se :)

    Kad ćemo na neki put da slavimo? :)

    ReplyDelete
  12. Joj sto ti je ovo dobro ispalo,bas mi je ovo ali bas cool manikura:)A ovaj plavac od Catrice mi je san <3

    ReplyDelete
  13. sretna ti godišnjica:)....
    meni se jako sviđa ova plava boja razbijena sa zlatnim,neobično ali jako nosivo:))...

    ReplyDelete
  14. Beautiful mani! Loving it! I haven't tried Catrice but will soon. ;) YAY!

    ReplyDelete
  15. Wow, ovo je savrseno :)

    jako jako jako mi se svidja, i boje i izvedba :)

    ReplyDelete
  16. trebala si jos jedan sloj pool partya stavit ili neki pigmetiraniji lak pa bi bilo bolje :) inace je dobra kombinacija boja :)

    ReplyDelete
  17. Seriously gorgeous, this is flawless!

    ReplyDelete
  18. Omg, beautiful!
    I really love this! ♥



    xoxo, Dominika

    ReplyDelete
  19. This reminds me of my alma mater. Our color theme was blue and gold. :) This looks really lovely!

    ReplyDelete
  20. OMG!! This is soooo neat!! I love the hiding gold soooo much!! Looks like treasure hunting;p

    ReplyDelete
  21. Ni ja ne vidim nikakve greške,zato,ne grintaj :PPP
    Super si ovo napravila,boje su odlične,i sada me je sram,jer i ja imam ovaj PPAN,i još ga nikada nisam nalakirala,a tako je krasan....

    ReplyDelete
  22. nice nail art...simple and cute...:)

    ReplyDelete
  23. congratulations on 1 year anniversary!

    ReplyDelete
  24. Great color, and love the nail-art! :-)

    ReplyDelete
  25. Fingers... you won't be disappointed, catrice is a decent quality brand :-D

    malakabanica... hvala ti :-D

    Violet Fairy... sram te bilo, pa nećeš me okrast :-p
    slobodno, drago mi je da ti se tako svidilo :-D

    Biberlee... hvala ti :-D
    kako je krenilo, morat ću počet igrat loto, čim dobijem, javljam ti se ;-D

    Mimi... hvala ti draga :-D

    Mare... hvala, baš mi je drago da ti se sviđa :-D

    Nory... thanks dear, waiting for your catrice polishes to be seen ;-D

    Nic... super, hvala ti :-D

    Lendoxia... eto vidiš, netko realan i iskren, hvala ti :-D

    Nail Nerd... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  26. Dominika... thanks dear :-D

    rins... nice memories,ha ;-D
    glad you like it, thanks :-D

    Minnie... thanks love... maybe i should rename the title ;-D

    Nina... evo neću ;-)
    i kod mene je duuuugo čekao, takav mu je horoskop ;-D

    Fakhra... thanks dear :-D

    zebra-nails... thank you :-D

    Shirley... thanks love :-D

    ReplyDelete
  27. Ne vidim vala nikakve greske, cak ni kad kliknem na slike. :D
    Super, super, super :)

    ReplyDelete
  28. Let's polish some nails... još bolje, hvala ;-D

    beauxs mom... thanks dear :-D

    Aurora... hvala ti :-D

    ReplyDelete
  29. Jako mi se sviđa ova manikura, za te sitne greške se ne brini...znaš i sama da ih svi radimo i najviše od svih ih mi sami i vidimo, tako da... :)
    Znači imamo približan broj lakova ja i ti ;)

    ReplyDelete
  30. fairy_ana... istina, čovjek je često sam sebi najžešći kritičar... ali s manikurama i noktima je problem što neke stvari i ne vidiš dok ih ne vidiš na ekranu ovako povećane :-p
    ohooo, znači i ti si opaka ovisnica ;-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...