Thursday, September 22, 2011

Poop on my nails... according to my son

Hi my friends!


I finally got my hands on some of Catherine Arley holographic polishes, and I couldn't be happier about it . Although I didn't get my first choice (I so wanted the green one ) but I took this one instead. When it arrived... I didn't know what to think... do I like it or not!? My son said it looks like a poop ... ok, maybe just a little .  
Jupi, konačno sam se dočepala par Catherine Arley holografskih lakova, i ne mogu biti sretnija zbog toga . Iako ovaj nije bio moj prvi izbor (tako sam htjela zeleni ) ali uzela sam ovog kao zamjenu. Kad je stigao... nisam znala što da mislim... sviđa li mi se uopće ili ne!? Moj dragi sinek kaže da izgleda kao kakica ... ok, možda malo i je      


On the first day I was wearing it, it was cloudy, there was no sun... but the next day the sun came and look how gorgeous it looks under it.
Prvi dan kad sam ga nosila bilo je oblačno, bez sunca... ali idući dan nas je posjetilo sunce i pogledajte kako fantastično izgleda pod njim.

As you can see, it looks great after full day of house-working, which really surprised me... finally one positive surprise, now I appreciate  this polish much more . And if I get tired of this color, I can always use it for some franken. 
Kao što vidite, dobro se drži nakon punog dana kućanskih poslova, što me baš iznenadilo... konačno i ugodno iznenađenje, sad mi se ovaj lak još više sviđa . A ako ipak odlučim da mi se boja ne sviđa, uvijek može poslužiti za kakav franken.


This was #801, if you wondering. In case of sunny weather, you may see more of these polishes. But tell me, what do you think of this one!
U slučaju da se pitate, ovo je #801. A ako nas posjeti još koji sunčan dan, možda ćete vidjeti još koji od ovih lakova. Ali recite mi, što mislite o ovom!


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!


Love, Žana


p.s. if you wondering where's my little finger and why my nails are so short again, here is the villain... there was blood, now it hurts even to look at it   
p.s. ako se netko pita zašto skrivam mali prst i zašto su mi nokti opet tako kratki... evo zločinca... bilo je i krvi, sad me boli i kad ga gledam 
                                               



36 comments:

  1. aa baš mi ej fora ova kakica :D I nije toliko na kakicu. Baš je lijep :D A što se tiče alog prsta-sve mi je poznato! ;)

    ReplyDelete
  2. Pa boja bi bila super u kombinaciji s nekom drugom, možda crnom u nekim trakicama il sl., no svejedno ne izgleda ko kakica. :)
    I ovo zadnje doista izgleda AUČ!

    ReplyDelete
  3. joj boli me kad gledam puknuti nokat...ugodno iznenadila tajnost Catherine Arley holo lakića bila sam skeptična jer se naručivalo iz bugarske ;)

    ReplyDelete
  4. I think it looks great! Oh, and I love the title of this post. ;)

    Get well soon to your nail. :(

    ReplyDelete
  5. Mene više podsjeća na senf neko na kakicu. ;)

    Moja sućut za mali prstić, držim fige da se što prije oporavi.

    ReplyDelete
  6. Na soncu mi izgleda zelo lepo, drugače pa je taka nenavadna barva.

    P.S. Upam, da bo noht na malem prstu čim prej zrasel nazaj. :)

    ReplyDelete
  7. divan je na suncu :)
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Haha, moram priznati da sam se slako nasmejala kad sam videla naziv posta :D Jako je lepa boja, posebno na Suncu :)

    ReplyDelete
  9. da, boja je definitivno čudna :D
    ja sam si jučer kupila zlatni iz colorama linije, živo me zanima kakav će biti na noktima :D

    ReplyDelete
  10. Lijepo ti stoji, odlično mi izgleda na ovim slikama pod suncem!

    ReplyDelete
  11. LOOOOL,kakica,otkuda mu to;DDDD
    Meni se sviđa ;D

    ReplyDelete
  12. P.S-ajoj,za mali prstić,imam istu situaciju na palcu desne ruke,boli k'o vrag :((

    ReplyDelete
  13. I love that kind of colour! It's like a shimmer holo mustard!

    ReplyDelete
  14. I need google translate to read the rest of the comments, lol! I like it a lot, it is a different color!

    ReplyDelete
  15. Violet Fairy... ahaha, ok mene malo više podsjeća na senf... a moj bidni prstić... ne smin ga ni taknit :-(

    Rea... ma već ću ja nešto smislit, ali priznajem da stalno izlazim na sunce a tamo je totalno spektakularan :-D

    Ines... i mene su iznenadili, evo danas treći dan isti lak i super se drži ;-)

    rins... thanks love ;-D

    Lalica... i mene, ali sin je sin ;-) preživjeli smo, sad idemo dalje...

    Taya... neobična boja da, ali na suncu savršena :-D
    p.s. me too ;-)

    Sienna... hvala draga :-D

    ReplyDelete
  16. Aurora... drago mi je, i trebalo je biti smiješno... istina, na suncu je savršen :-D

    Marina... pokaži nam ga da skupa presudimo kakav je ;-D

    fairy_ana... meni se čini da mi ruke izgledaju nekako bolesno s njima, ali zato na suncu sve nadoknadi :-D

    Nina... u polumraku (a kod mene je uvijek tako) baca malo na zeleno, valjda ga je to asociralo ;-D
    p.s. ajmeeeee, i tebe ufatilo :-(

    Simona... you're right, this is definitely mustard color, holo and shimmer :-D

    ReplyDelete
  17. Jossie... unusual color, i'm glad you like it :-D

    ReplyDelete
  18. Joooj, jadničko maleni, kako si uspjela tako krvnički da ga osakatiš :(
    Drži se :)

    Sviđa mi se, mada nije toliko holističan :D
    Uvijek ga možeš "layerati"

    ReplyDelete
  19. This looks like China Glaze Trendsetter-I like it!

    ReplyDelete
  20. Beautifal nailpolish!!

    XX

    ReplyDelete
  21. It looks awesome in the sun pics!

    ReplyDelete
  22. moram priznat da ti se slazem sa sinovim opisom, volim holo lakove, ali ovaj ne bi nosila

    ReplyDelete
  23. I like this colour, it is kinda a mustard shade x

    ReplyDelete
  24. It looks really good in sunlight.

    ReplyDelete
  25. Biberlee... jel' ti vidiš kako je meni :-(
    nisam ga dobro uhvatila, jako je holo... ma već će za nešto poslužiti ;-D

    Fingers... you're right, thanks :-D

    Maartje... thanks dear :-D

    imfeelingnail-venturous... i think so too, thanks :-D

    Lendoxia... jadna ja s tobom ;-(

    Nicole... it's better mustard than poop ;-D

    Sandra... totally agree :-D

    ReplyDelete
  26. Pa meni je dobra barva :D Nije kao kakec. Upam, da bo mezinček kmalu bolje.

    ReplyDelete
  27. jao izgleda kao da se samo bunim *crveni se* moram naucit sutit kad je rijec o zelenima (djelomicno i smedjima jer mi ni one nisu bas drage) XD

    ReplyDelete
  28. Aww, poor little finger :( Very unique shade this one!

    ReplyDelete
  29. Your son is sooooo cuuute~xD I think it's really cute colour!! I hope your nails get fixed very soon~!!!!

    ReplyDelete
  30. That's the best looking poop I've ever seen! :D

    ReplyDelete
  31. Uh jbt, idem na dno da ostavim komentar i sa desne straen na tvom blogu vidim ciku s kisobranom a sama sam u kuci.. I pomsilim da mi neko stoji iza mene, zamal' kakice da bas ne bude :D

    Onako, da je niste spomenuli ja je ne bih povezala s ovim lakom :) Lijep je, al na suncu je pravi pravcati ljepotan :)

    Za mali prst je i mene zabolilo kad sam ga vidjela :/

    ReplyDelete
  32. I like this color..it's unique with a little sparkle. Everyone loves sparkle :) haha

    ReplyDelete
  33. lunca... ahaha hvala draga :-D

    Lendoxia... ne grintaj, meni je to super, ti kažeš šta misliš, znači ako kažeš da ti se nešto sviđa da ti se stvarno sviđa :-D

    Natalie... indeed unique, thanks :-D

    Minnie... i'm glad you like this color, thanks :-D

    The Nail Buff... lol, thanks dear :-D

    Let's polish some nails... žao mi je šta te barba pripa, emily sam poslala doma i ostavila njega da čuva kuću dok mene nema, inaće je sasvim pristojan ;-)
    bar na suncu kakica fino izgleda ;-D

    nicelyvarnished... yes, everyone loves sparkle - everyone needs some sparkle in life ;-)

    Marina... jadničak mali... ali već je lakše... samo nema teorije da izjednačim dužinu svih noktiju ;-)

    ReplyDelete
  34. I think it looks beautiful in the sun pic!

    ReplyDelete
  35. beauxs mom... agree, on the sun looks great :-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...