Wednesday, November 3, 2010

Ruffian manicure

Bok cure!

Dosta je bilo gubljenja vremena na druge stvari,vratimo se mi našim noktićima :-)
Danas za vas imam nespretno izvedenu ruffian manikuru,a pod nespretnim mislim na odabir boja,trebala sam ih okrenuti,ali ne bih ja bila ja kad ne bih nešto upackala. Ma najbolje da same prosudite!

Poslužila sam se essence-ovim lakovima fatal i divalicious red iz kolekcije show your feet al' vam stopala ipak neću pokazati :-) Za crvenu boju trebala su mi 3 sloja,i zbog toga mi je drago što imam seche vite nadlak jer je sušenje odradio doslovno u niti pola minute. Meni se konačan rezultat ipak sviđa jer,kao što ste mogle primijetiti,najviše ipak volim tamne lakove a ova je crvena sad ispala taman po mom guštu :-)
Za suhe zanoktice se neću više ispričavati,moja je koža presuha i tu više ništa ne mogu napraviti,na žalost :-(

Do idućeg lakiranja,uživajte...


11 comments:

  1. Meni se sviđa, a posebno boje :) kopirat ću te danas :)

    ReplyDelete
  2. Slobodno,i ja budem kopirala tvoje recepte :-)

    ReplyDelete
  3. beautiful ruffian~ i still have to do a ruffian for myself one day. haha

    ReplyDelete
  4. Thanks Katrina...what are you waiting for?

    ReplyDelete
  5. Wow!! Prekrasan blog, prekrasni nokti i ja sam sljedbenik tvog "kulta":)))
    Pozdrav iz Rijeke, Biljana

    ReplyDelete
  6. Hehe :) može, može :) dogovoreno ;)

    ReplyDelete
  7. Hvala Biljana,možda i ti počneš lakirati nokte(ako nisi do sada)a ja se bacim na dekoriranje namještaja po kući :-)
    Just Cake Girl,važi,ja mijesim kolače dok ti lakiraš nokte :-)

    ReplyDelete
  8. Kombinacija boja mi se sviđa. Ali tri sloja crvenog laka?!? Stvarno dobro, da imamo Seche &co. :)

    ReplyDelete
  9. Drago mi je da ti se sviđa Gejba...baš ne znam kako bi to išlo bez seche nadlaka,srećom ne moram razbijati glavu oko toga :-)

    ReplyDelete
  10. Jel' da Lalice?
    A meni se baš tako sviđa muahahahahahaha :-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...