Saturday, October 9, 2010

Sleepwalker

Bok,dragi moji!
Evo mene s, konačno, prvim uratkom za blogić.
Odavno se zaljubih u china glaze fortune teller,na žalost jako ga je teško nabaviti jer je bio limited edition...
ali,odustala nisam i izgleda da ova priča ipak ima sretan završetak.
Naletjeh na swatch od ovog krasotana,totalni duplikat gore navedenog china glaze lakića...moram li reći
da nisam imala mira dok ga se nisam dočepala!?
Wet'n'wild lakić imena sleepwalker,krasotan je crne podloge s narančastim gliterom,ovakvih doista nećete
puno naći.
Na slikama su 3 sloja,moglo je proći i s 2,ali za svaki slučaj i još bolju pokrivnost nastavila sam s trećim.
Prva slika sam,druga s top coatom.Finiš mu je malo hrapav,ali ne previše,dovoljan je jedan sloj top coata
da se to sredi.
Nadam se da vam se sviđa...ja ga obožavam ;-)


Uživajte...



11 comments:

  1. it's a nice color:D

    ReplyDelete
  2. Wow, I've never seen anything like this one before! I really like it!
    I'm a new follower :)

    ReplyDelete
  3. Thanks girls,I'm pleased that you like it.
    Hope to hear more from you,have fun :-)

    ReplyDelete
  4. Thanks Sylvia,I'm glad that you like it :-)

    ReplyDelete
  5. Ne izgleda mi crn, više braon, ali možda fotografije ne mogu dovoljno dobro da ga dočaraju. U svakom slučaju je lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. u pravu si, ali bazna boja je stvarno crna... ne znam zašto djeluje smeđ, i u stvarnosti :-(

      Delete
  6. Mislim ono, znaš da nije moja boja, ali ne mogu ne primijetiti količinu fotografija :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha, ma sve, i količinu, i kvalitetu i ajme meni... srećom se vidi napredak u svakom pogledu, ili se barem ja tako nadam :D

      Delete
  7. Replies
    1. meni je prekrasan, drago mi je da se i tebi sviđa :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...