Wednesday, October 20, 2010

Payback

Bok,cure,žene...ili što ste već odabrale da ćete biti...
Imam veeeeeeeelikih problema s kompom.Otkazao je poslušnost,morala sam ga formatirati...nisam sigurna da je baš tu bio problem jer zeza još...ali ne dam se ja,nisam ni ja mačji kašalj.
Prvo isplata duga,obećala sam fotografiju posljednjeg laka na danjem svjetlu,šteta ga je skrivati u mraku.


Eto ljepotana,na žalost,sunca jučer nije bilo.
Htjela sam vam pokazati novi lakić,jutros stigla pošiljka s ebay-a,hihi.Na žalost,ništa od uploada fotografija,ni sama ne znam kako je ova gore uspjela...mučim se tu već sat vremena a bez ikakva rezultata.Nego,sutra je novi dan,možda sutra svi budemo bolje sreće.Do tada moje dame,uživajte,onako kako samo vi znate!

Do idućeg lakiranja...

3 comments:

  1. Upload fotki na Bloggeru je trenutno nemoguć, rade servis ili nešto. Ali super je lakić :) Jel' to držiš mobitel? :D

    ReplyDelete
  2. hehe... I moj comp je bio formatiran... pa nije niša bolje....

    lak je predivan...takav za zimo:)

    super je:)

    ReplyDelete
  3. Blu,je,u ruci mi je mobitel,moja draga nokia ;-)
    I znate šta...moj komp radi,a danas i internet...ma rekla sam da je danas novi dan,da bude bolje:-)
    Bacam se sad na novi post i slike od jučer

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...