Monday, October 18, 2010

I'm in a mood for blue...

Bok cure!
Moram priznati da mi je postalo teško odlučiti se što staviti na nokte.Previše izbora ipak nije dobro...padne mi napamet ovo,pa ono,pa opet nešto treće...
Na kraju se odlučih za omiljenu modru...volim sve modre lakove,svaki mi je savršen na svoj način.
Ovaj put sam izabrala wet'n'wild-ov blue jitters.To je u biti crni lak s modrim glitterom,i zbog tih glittera vrijedi približiti se još malo.Finiš je dosta hrapav pa sam stavila 2 sloja top coata.Žao mi je jedino što sam propustila dnevno svijetlo jer je onda još uočljiviji.Možda nekom drugom prilikom?



Druga slika je malo izvan fokusa pa se glitteri bolje vide.Nadam se da vam se sviđa.
Do idućeg lakiranja,uživajte...

p.s. Hvala svim curama koje su se odlučile za praćenje bloga moje malenkosti!Jako cijenim i pozdravljam svaki komentar,ma kakav on bio.

4 comments:

  1. u fini lak, pretpostavljam da se to samo moze narucit preko weba?

    ReplyDelete
  2. Na žalost...ali nisam sigurna da li bih ga preporučila,ima samo 8 ml a za istu cijenu dobiš i china glaze koji je puno bolja marka...ali meni je nijansa bila predobra

    ReplyDelete
  3. Jel' da!?Meni se baš sviđa,drago mi je što su nam se ukusi poklopili :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...